.
Wil je zelf leren masseren, je partner verrassen met een bijzonder cadeau? Of zoek je een originele workshop voor je personeel? Wil je met je vriendinnen of vrienden een leuke invulling geven aan een themafeest? Boek dan een workshop! Altijd een dankbaar en origineel cadeau.
.
Een leuke en leerzame manier om het nuttige met het aangename te verenigen is het volgen van een workshop. Bij EsZensa Wellness kun je een workshop volgen binnen het terrein van wellness, bewustzijn, spiritualiteit en gezondheid. De workshops zijn toegespitst op zowel volwassenen als kinderen.
Voor het boeken van een workshop geldt een afsprakenhorizon van minimaal één week m.u.v. de verkorte massageworkshop deel I.
Klik op onderstaande afbeeldingen voor meer informatie over de verschillende workshops.
.
Deelnemen aan een wellness workshop biedt een leuke en originele gelegenheid voor teamtrainingen, studiemiddagen, persoonlijke ontwikkeling, groepsuitjes, teamuitjes, kinderfeestjes, familie-uitjes, vriendinnen/ vrienden dag, een origineel huwelijkscadeau of verjaardagsgeschenk of als een onderdeel van een vrijgezellenfeest.
Maar ook als professioneel zorghulpverlener, therapeut, coach of leerkracht bent u bij EsZensa Wellness aan het goede adres voor praktische verdieping.
Als duo of koppel is het volgen van een wellness workshop een echt belevingscadeau om samen te delen en om samen van na te genieten.
De workshops bieden interessante inzichten en handvatten op het gebied van de eigen persoonlijkheid, kwaliteiten en mogelijkheden alsook die van anderen en zijn een leuke manier om anders, vanuit holisme, naar jezelf en je omgeving te gaan kijken en deze te ervaren.
Kortom meer in contact met de eigen essentie!
.
Afhankelijk van de verschillende doeleinden, zijn er op ook maat toegespitste mogelijkheden. Neem hiervoor contact met mij op.
De workshops die je kunt volgen, zijn: massageworkshops, de workshop Body/mind balance , Lekker in je vel, echt wel! en de wellness workshop gezond leven met Essentiële oliën en Essentiële oliën en kinderen.
.
.
.